Meer dan een technisch product

In de markten waar EBD Techniek actief is, is de kwaliteit van service en advies vaak net zo belangrijk als de kwaliteit van de producten. Op veel plaatsen zijn de EBD Techniek producten een essentiële schakel in productie- en transport processen, de toegankelijk van gebouwen of het gewoon thuis kunnen blijven wonen bij teruglopende mobiliteit. Hiermee zijn veel gebruikers sterk afhankelijk van een permante betrouwbare werking van onze producten en onze service.

Service met een hoofdletter S

EBD Techniek verzorgt niet alleen het hele traject vanaf het eerste adviesgesprek tot aan de periodieke onderhoudsbeurten. Onze klantenkring reikt van een oudere mevrouw in Groningen met een EasyHomelift tot een luchthaven in de Haarlemmermeer met een bagage afhandelingssysteem, en alles wat daar tussen zit. Een competente, goed opgeleide en VCA gecertificeerde groep monteurs zorgt er voor dat service op maat en op tijd wordt aangeboden. Door hun ervaren professioneel advies en onderhoud wordt de cost of ownership van uw installatie zo laag mogelijk worden gehouden bij een maximale betrouwbaarheid.

Door de EBD werkkleding en legitimatie weet u precies wie er bij u over de vloer komt, in het bijzonder in de thuissituatie een geruststellende gedachte. Maar ook in een professionele situatie is het fijn te weten dat mensen die aan “jouw” machine, lift of hefplatform komen sleutelen weten waar ze mee bezig zijn en op de hoogte zijn van de meest actuele service en veiligheidsvoorschriften.

Service met structuur

Voor alle hefmiddelen is in de wet vastgelegd dat minimaal één keer per jaar onderhoud moet worden gepleegd, en het hefmiddel in kwestie moet worden beoordeeld op veiligheid en functionaliteit. EBD heeft per product een onderhouds- en inspectie checklist, zodat precies kan worden vastgesteld wat er moet gebeuren om weer veilig en efficiënt een jaar verder te gaan. ;Om onnodig oponthoud te voorkomen kunnen tijdens de keuring op locatie eventueel noodzakelijke kleine reparaties worden uitgevoerd zodat het keuringsbezoek meestal met een goedkeur kan worden afgesloten.

Dit soort inspecties en gepland onderhoud worden, zoals de naam al aangeeft, doorgaans zorgvuldig ingepland. Maar ook als er plotseling door een calamiteit of anderszins een storing of reparatie nodig is kunt u op EBD rekenen. Onze afdeling planning (010-4373211 tijdens kantooruren) zorgt er voor dat zo snel als mogelijk een van onze service experts ter plaatse is en u snel weer in bedrijf bent.

EBD Techniek zorgt er voor!